Κάλυψη κόστους μεταφοράς σε επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος
Στην περίπτωση κτυπημένου ή σπασμένου - κατεστραμμένου προϊόντος κατά τη μεταφορά, ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή, παρουσία του μεταφορέα o ο οποίος και θα πιστοποιήσει το πρόβλημα (σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφραγίσης των προϊόντων). Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής ή της αντικατάστασης βαρύνουν την esmos.gr. Καθότι οι συσκευασίες των προϊόντων είναι από γυαλί αποστέλονται στις πλέον κατάλληλες συσκευασίες δεμάτων με την ένδειξη ''ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ'' και επιπλέον το περιεχόμενο κάθε αποστολής είναι ασφαλισμένο γιά θραύση από την συνεργαζόμενη εταιρία courier Γενική Ταχυδρομική.
Στην περίπτωση επιστροφής / αντικατάστασης κάποιου ελαττωματικού προϊόντος, τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν αρχικά τον πελάτη και εφόσον αποδειχθεί ότι το προϊόν είναι πραγματικά ελαττωματικό η ευθύνη της esmos.gr περιορίζεται στην υποχρέωση επιστροφής μόνο του αντιτίμου του κόστους μεταφοράς και στην αντικατάσταση του προϊόντος, ή στην επιστροφή χρημάτων που αντιστοιχούν στο κόστος του προϊόντος που πλήρωσε ο πελάτης κατά την αγορά. Το νέο προϊόν που αντικαθιστά το ελαττωματικό, αποστέλλεται στον πελάτη χωρίς επιπλέον χρέωση.
Η επιστροφή χρημάτων στον πελάτη γίνεται αποκλειστικά και μόνο μετά από την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος στην έδρα του καταστήματος. Σε κάθε περίπτωση επιστροφής θα πρέπει να προηγείται επικοινωνία με τον υπεύθυνο επιστροφών στο τηλ. 6995972414 Σε περίπτωση που υπάρχει κάποια αλλαγή στα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος και δεν έχει προλάβει να γίνει η αντίστοιχη αλλαγή στο site, θα ενημερωθείτε κατά την παραγγελία σας.